top of page
Telefonie
Steven.png
w-56-p.png

Met de installatie van de telefooncentrale werden we niet alleen voor klanten makkelijker bereikbaar, we werken ook efficiënter door een beter interne communicatie.

Steven Lehaen - Vaneylen beroepskledij

Communicatie en (telefonische) bereikbaarheid worden voor een bedrijf steeds belangrijker.

We communiceren vandaag op allerlei manieren: chat, email, webforms, videocall en ga zo maar door. Ondanks alles heeft de telefonische bereikbaarheid nog niets aan belang ingeboet: klanten verwachten nog altijd je goed telefonisch te kunnen bereiken. Door de kracht en de flexibele functies van onze telefooncentrales maken we die telefonische bereikbaarheid optimaal. Ook thuiswerk hoeft niet langer een obstakel zijn, we maken telefoneren thuis even comfortabel als op kantoor!

Bel ons even of vul onderstaand contactformulier in, na een kort gesprek wordt duidelijk of een VoIP telefooncentrale van digiVision ook voor jouw bedrijf een goede keuze is.

• We luisteren hoe jij je telefonische bereikbaarheid wenst. Op welke manier wil jij of je onderneming bereikbaar zijn en hoe vangen we dit op wanneer dit door drukte, verlof of andere redenen even niet kan.

• Bellen met een VoIP telefooncentrale drukt de kosten: abonnementskosten per oproepnummer vallen zo goed als weg, meerdere lijnen per oproepnummer zijn standaard en vormen geen extra kost. De gesprekskost via Intertel (de operator waarmee we bij digiVision het meest werken) is laag.

• Stap je over naar VOIP van digiVision, dan blijft je telefoonnummer ongewijzigd. Je belt met en blijft bereikbaar op je vertrouwde 014-, 03-, 011-... nummer. Wie je wil bereiken merkt niets van je overstap.

• Flexibel doorschakelen, belgroepen, gespreksrijen, keuzemenu's, ingesproken boodschappen, call flows... met tal van functies hebben we zeker een antwoord voor jouw manier van werken.

• Is het aantal oproepen op je gsm van die aard dat je constant gestoord wordt in je werk? Ook hier hebben we een oplossing. Je hoeft je gsm-nummer niet meer aan iedereen te geven en je beslist zelf hoe de oproepen afgehandeld dienen te worden.

• Thuiswerkers zijn even bereikbaar als op kantoor. Oproepen kunnen even makkelijk thuis worden beantwoord en  overleggen met of doorschakelen naar collega's loopt vlot, Ook als die eveneens thuis zouden werken..

• Met de app op je smartphone bel je overal met het oproepnummer van kantoor.

bottom of page